1. Gerenommeerd kantoor. Meer dan 28 jaar ervaring!
Wij zijn een allround administratiekantoor met meer dan 28 jaar ervaring in het verzorgen van de boekhouding, administratie, belastingaangifte (vennootschaps-. inkomsten- en omzetbelasting), belastingadvies, jaarrekening, salarisadministratie en bedrijfsadvies voor ondernemers in Amersfoort. Door onze ruime ervaring kunnen wij alle boekhoudingen en administraties aan.
2. De beste prijs-kwaliteit. Eenvoudige en gunstige tarieven!
In een aantal opzichten bieden wij u de meest perfecte combinatie. De kwaliteit van een groot accountantskantoor gecombineerd met de slagvaardigheid en persoonlijke benadering van een klein slagvaardig kantoor. Door onze kosten laag te houden en geen overheadkosten door te berekenen, kunnen wij de kosten voor onze cliënten laag houden. Wij vergelijken onze prijzen maandelijks op internet en garanderen u concurrerende prijzen (voor zover onze concurrenten hun prijzen vrij geven).Wij werken met een eenvoudige blokjesstructuur waarin de ondernemer, zoveel mogelijk zelf kan doen en niet meer afneemt dan hij nodig heeft. En door onze pakketten weet de ondernemer ook altijd waar hij aan toe is en betaalt hij nooit teveel.
3. Voorop in innovatie!
Met de invoering van onze scan en herken-applicatie in onze boekhoud-software en ons klantenportaal doen wij de zoveelste snap in het voortdurend innoveren van ons bedrijf. Onze cliënten profiteren daarvan omdat de facturen ingescand kunnen worden via een app op de telefoon, zodat het zaken makkelijker en goedkoper maakt.
4. Ondernemer onder de ondernemers. Altijd gericht op de winst van de ondernemer!
Eén van onze founding fathers had twee lijfspreuken: 1: We kunnen alles. en 2: We zijn ondernemers tussen de ondernemers. Daarom weten we wat er speelt bij ondernemers en kunnen we proactief adviseren.Onze unieke pluspunt is dat wij erg sterk zijn in marketing en bedrijfsgroei. Onze dienstverlening is er dan ook altijd op gericht om de ondernemer zo groot mogelijke winst te laten maken en zo laag mogelijke kosten..
5. Gedreven professionals
Keistad Administratiekantoor bestaat uit een team van gedreven professionals in een kennisnetwerk waarvan onze cliënten optimaal profiteren. Ons team bestaat uit loon-administrateurs, boekhouders, belastingadviseurs en accountants. En daarnaast zijn er samenwerkingsverbanden met fiscalisten, financieel planners, pensioen- hypotheekadviseurs.
6. Persoonlijke benadering
Wij willen echt een gesprekspartner van ondernemers zijn. Dus niet alleen de cijfertjes invullen en de rapporten uitdraaien maar ook persoonlijk betrokken zijn en meedenken met de ondernemers.
7. Snelle en duidelijke communicatie en antwoord op vragen
Eén van onze founding fathers was een kei in communicatie. En in zijn voetsporen vinden wij het erg belangrijk om helder en transparant te communiceren, ook omdat het een belangrijks steen is in het bouwen van een vertrouwensrelatie.